Nowa identyfikacja marki Śnieżka |
30 maja 2012 |
W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej. Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez Śnieżkę wartości. Podkreślona została nowoczesność, innowacyjność i wysoka jakość. Jednocześnie marka zachowała swoją bliskość i przyjazność. Te cechy od lat sprawiają, że marka Śnieżka cieszy się wśród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa całkowicie z korzeniami marki. Źródło: RedPen.pl |
Budownictwo
- Jak zdobyć dofinansowanie do termomodernizacji budynku w 2024 roku?
- Jak zwiększyć funkcjonalność bramy garażowej?
- Bramy garażowe na 2024 rok – przegląd najnowszych rozwiązań
- Co działo się na MONTERIADZIE 2024 na targach BUDMA?
- Akcesoria dla monterastolarki budowlanej – niezbędne wsparcie dla profesjonalistów